ממלאים את העולם באור עם טמפרטורה גבוהה של שמחה יהודית

בני פרידמן, חתום על מספר להיטים גדולים במוזיקה החסידית העולמית הבולט שבהם, הוא ללא ספק השיר יש תקווה, שהפך מיד להמנון אופטימי יהודי.
אשר גרייבר 13 Comment on ממלאים את העולם באור עם טמפרטורה גבוהה של שמחה יהודית

בני פרידמן בשיר מתוך אלבומו הרביעי המסעיר והמרתק Fill The World With Light • בדרך לאלבום חדש • שמחה יהודית שורשית טקסטים מקוריים • נושאים מדויקים ומקצבים משמחים שמחברים עבר ועתיד

בני פרידמן, חתום על מספר להיטים גדולים במוזיקה החסידית העולמית הבולט שבהם, הוא ללא ספק השיר יש תקווה, שהפך מיד להמנון אופטימי יהודי.
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בני פרידמן מגיע אל הישורת האחרונה לקראת השקת אלבומו הרביעי המסעיר והמרתק Fill The World With Light. הסינגלים שהופצו בחודשים האחרונים מתוך האלבום החדש, זכו להצלחה רבה.

בני פרידמן, חתום על מספר להיטים גדולים במוזיקה החסידית העולמית הבולט שבהם, הוא ללא ספק השיר יש תקווה, שהפך מיד להמנון אופטימי יהודי. ככלל, השירים של בני נועדו לעודד ולהעניק כוח לרבבות אוהדיו בעולם. האלבום החדש מתכוון לשמור על קו זה, באותה נוסחה מנצחת באמצעות שירים הכוללים טקסטים מקוריים, נושאים מדויקים ומקצבים משמחים שמחברים עבר ועתיד.

גם באלבום החדש ממתינים לכם שירים עם גאווה יהודית, שירי תפילה וקודש עם טמפרטורה גבוהה של שמחה יהודית שורשית. וכמו באלבומים הקודמים גם הפעם, לא נגרע מקומם של שירים שקטים ומרגשים מתוך לב שבור.



13 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    מהממםםםם………אבל למה רק שומעים ולא רואם תקליפ

    1. כי האתר לא רוצה שעוד הפעם יכעסו עליהם בגלל שיש שם בקליפ בנות

  2. 9

    אם משחררים את הסינגל הזה אפשר להוריד אותו? זה לא נחשב גזל?

  3. 8

    מזמן לא היה כזה להיט !!! ענק!!! אדיר!!!

  4. 7

    יצאו עליו כבר פעם אחת על זה שבנות ניגנו בהופעה שלו…. כנראה שהוא לא לומד מטעויות ועכשיו מכניס בנות לתוך הקליפ….. מה הטמטום????!!!!